Název:
Marketingová komunikace Českého červeného kříže od roku 2007 do současnosti
Překlad názvu:
Marketing communication of The Czech Red Cross since 2007
Autoři:
Rybářová, Karolína ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Ježek, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce Marketingová komunikace Českého červeného kříže od roku 2007 do současnosti představuje občanské sdružení Českého červeného kříže, jeho historii, poslání, oblasti činnosti, tradici v kontextu Mezinárodního Červeného kříže a jeho pozici v neziskovém sektoru. Především ale pojednává o jeho marketingové komunikaci. Výraznější marketingové projekty za uvedené období jsou analyzovány, interpretovány a hodnoceny za pomoci odborné literatury. Práce se zabývá i úspěšností těchto kampaní a významem komunikace Českého červeného kříže a také jeho konkurencí v neziskovém sektoru. Na základě získaných poznatků je celkově zhodnocena komunikační strategie Českého červeného kříže a je provedena SWOT analýza jako metoda k maximálnímu využití vnějších i vnitřních faktorů organizace. V závěru práce nabízí společensko-etický náhled na funkci a postavení neziskového sektoru v České republice i mimo ni a pokouší se o návrh dalších komunikačních možností Českého červeného kříže a jeho diferenciaci od ostatních neziskových organizací u nás.Bachelor thesis Marketing communication of The Czech Red Cross since 2007 until now represents the humanitarian association of the Czech Red Cross, its history, mission, areas of activity, its tradition in the context of the International Red Cross and its position in the nonprofit sector. Above all, it deals with its marketing communication. Major marketing projects of this period are analyzed, interpreted and evaluated with the help of academic literature. The paper deals with the success of these campaigns and the importance of communication of the Czech Red Cross and also with its competitors in the nonprofit sector. Based on these findings, the overall communication strategy of the Czech Red Cross is assessed and a SWOT analysis is implemented as a method to maximize the use of external and internal factors of the organization. The conclusion offers a socio-ethical perspective on the function and status of the non-profit sector in the Czech Republic and elsewhere and tries to propose further opportunities for communication of the Czech Red Cross and its differentiation from other non-profit organizations in the country.
Klíčová slova:
komunikační strategie; marketingová komunikace; neziskový sektor; propagace; public relations; reklama; Český červený kříž; advertising; communication strategy; Czech Red Cross; marketing communication; nonprofit sector; promotion; public relations