Název: Metropolitan opera: Live in HD v kině Aero. Deskripce a vyhodnocení úspěšností marketingových aktivit během prvních dvou sezón.
Překlad názvu: The Metropolitan Opera: Live in HD in the Prague Cinema Aero. Description and Evaluation of the Success of Marketing Activities during the First Two Seasons
Autoři: Dohnalová, Kamila ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: alternativní obsah; Art marketing; kino; nové technologie; opera; přímý přenos; zavádění nových produktů; alternative content; Art marketing; cinema; live transmission; new product launch; opera; technological innovations

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/36779

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-301047


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet