Název: Facebook a volby. Analýza sebeprezentace českých politických stran před volbami do Poslanecké sněmovny 2010
Překlad názvu: Facebook and the elections. The analysis of a self-presentation of the Czech political parties before the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2010
Autoři: Báčová, Petra ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Nováková, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; kampaň; politický marketing; sémiotika; volby; campaign; elections; Facebook; political marketing; semiotics

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/31385

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-295872


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet