Název: Hodnocení badatelsky orientované výuky biologie
Překlad názvu: Assessment of inquiry based teaching in biology
Autoři: ROKOS, Lukáš
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: badatelsky orientované vyučování; efektivita vyučování přírodopisu a biologie; fyziologie člověka; efficiency of the biology teaching; human physiology; inquiry based education
Citace: ROKOS, Lukáš. Hodnocení badatelsky orientované výuky biologie. České Budějovice, 2017. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/46751

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-295639


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet