Original title:
Marketing mateřské školy
Translated title:
Marketing of Kindergarten
Authors:
Vondráková, Ivana ; Bříza, Kamil (referee) ; Černíková, Helena (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá využitím marketingového mixu a jeho aplikací v řídící práci ředitelky mateřské školy. Teoretická část obsahuje vysvětlení hlavních pojmů používaných ve spojení s marketingem a marketingovým mixem. V praktické části této bakalářské práce byly vyhodnoceny silné a slabé stránky marketingového mixu a navržen optimální postup efektivnímu využívání těchto nástrojů. Závěr pak shrnuje výše uvedené kapitoly.This bachelor's paper is to be aimed at marketing mix usage and it is application in managing position of the principal of Kindergarten. It is theoretical part explains the main terms used in connection to marketing and marketing mix. Practical part of this paper is to describe strong and weak point of marketing mix and sufficient process to effective use of these skills. The ending summarizes all the above mentioned chapters.
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/15505