Original title: Možnosti sledování a měření spokojenosti zákazníka
Authors: Polívka, Jiří ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zabývá vzájemným postavením firmy a zákazníka v současném tržním prostředí. Významem orientace veškerých podnikových činností na zákazníka. Přínosy z dlouhodobého vztahu se zákazníkem. Uvádí možnosti měření spokojenosti zákazníka. Nahlíži na stížnost jako na příležitost k nápravě a zabývá se důvody odchodů zákazníků. Obsahuje průzkum spokojenosti zákazníků firmy ALCAR BOHEMIA s. r. o. Zkoumá, zda je rozdíl mezi spokojeností velkých a malých zákazníků a konstruuje index jejich spokojenosti.
Keywords: Orientace na zákazníka; spokojenost zákazníka

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/536

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-289


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share