Original title:
Možnosti sledování a měření spokojenosti zákazníka
Authors:
Polívka, Jiří ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se zabývá vzájemným postavením firmy a zákazníka v současném tržním prostředí. Významem orientace veškerých podnikových činností na zákazníka. Přínosy z dlouhodobého vztahu se zákazníkem. Uvádí možnosti měření spokojenosti zákazníka. Nahlíži na stížnost jako na příležitost k nápravě a zabývá se důvody odchodů zákazníků. Obsahuje průzkum spokojenosti zákazníků firmy ALCAR BOHEMIA s. r. o. Zkoumá, zda je rozdíl mezi spokojeností velkých a malých zákazníků a konstruuje index jejich spokojenosti.
Keywords:
Orientace na zákazníka; spokojenost zákazníka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/536