Original title:
Identifikace osobnosti značky mezinárodních sportovních událostí
Translated title:
Brand Personality identification of International Sporting Events
Authors:
Petráčková, Jana ; Čáslavová, Eva (advisor) ; Průša, Přemysl (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Abstract:
2007 Název diplomové práce: Identifikace osobnosti značky mezinárodních sportovních událostí Title ofthe Thesis: Brand Personality Identification ofInternational Sporting Events Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem identifikace osobnosti značky, jemuž je věnována pozornost jak z teoretického, tak i z empirického hlediska. Hlavním cílem práce je vlastním výzkumem identifikovat osobnost značky tří velkých mezinárodních sportovních událostí, konkrétně FIFA MS, Tour de France a letních olympijských her. Osobnost každé z těchto značek je velice podrobně analyzována. Tato analýza se opírá nejen o charakteristiku jednotlivých dimenzí osobnosti značky jako celku, ale také o specifikaci jednotlivých vlastností, jenž se na formování těchto dimenzí dle J. L. Aaker podílejí. Zvláštní pozornost je věnována zejména těm charakteristikám, u nichž byl zjištěn neutrální či negativní postoj respondentů. Na základě zjištěných faktů a stanovených hypotéz jsou nastíněna potencionální opatření vedoucí ke zlepšení · jednotlivých komponent osobnosti značky a tedy i celkové osobnosti značky výše zmíněných sportovních událostí. Abstract: The objective of this thesis is to describe a theoretical framework of brand personality which represents a basis for the measurement and identification of brand personality ofmajor...
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/964