Název:
Možnosti sledování a měření spokojenosti zákazníka
Autoři:
Polívka, Jiří ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá vzájemným postavením firmy a zákazníka v současném tržním prostředí. Významem orientace veškerých podnikových činností na zákazníka. Přínosy z dlouhodobého vztahu se zákazníkem. Uvádí možnosti měření spokojenosti zákazníka. Nahlíži na stížnost jako na příležitost k nápravě a zabývá se důvody odchodů zákazníků. Obsahuje průzkum spokojenosti zákazníků firmy ALCAR BOHEMIA s. r. o. Zkoumá, zda je rozdíl mezi spokojeností velkých a malých zákazníků a konstruuje index jejich spokojenosti.
Klíčová slova:
Orientace na zákazníka; spokojenost zákazníka
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/536