Original title: Třístupňový model kurzu informační gramotnosti pro studenty Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze
Translated title: Three-stage Model of Information Literacy Class for Students of Faculty of Arts, Charles University, Prague
Authors: Kropáčová, Lenka ; Landová, Hana (advisor) ; Musil, Vladimír (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Abstract: Tématem práce je návrh tří úrovní kurzů informační gramotnosti, které by měly být postupně implementovány do informačního vzdělávání na FF UK. První úrovní je systém volně dostupných online tutoriálů, které formou návodu a ukázek práce s nejznámějšími systémy podpoří využívání dostupných elektronických zdrojů a nabídnou nápovědu či metodiku pro psaní odborných textů. Ve druhém stupni je navržen řádný výběrový kurz formou prezenční výuky v rozsahu jednoho semestru, který by měl již status standardního atestovaného předmětu s předem daným objemem znalostí využitelných pro odbornou práci. Posledním, třetím stupněm je e-learningový kurz zakončený testem a udělením atestace. Návrhu předchází analýza stavu výuky informační výchovy na FF UK a příklady řešení na jiných vysokých školách. Závěr práce je věnovaný dostupným softwarovým nástrojům využívaným v e-learningu.

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/31098

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-286688


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-04-25, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share