Název:
Obsahová analýza webových stránek fotbalových hráčských agentů.
Překlad názvu:
Content analysis of football players agents's web pages.
Autoři:
Vlček, Milan ; Brejcha, Jan (vedoucí práce) ; Bystřický, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce "Obsahová analýza webových stránek fotbalových hráčských agentů" pojednává o porovnání devíti různých fotbalových agentur, které jsou v práci rozděleny do dvou skupin. První, čtyřčlenná skupina, se od té druhé odlišuje tím, že v ní agentury na svých webových stránkách evidují více jak padesát hráčů. Pět dalších agentur eviduje padesát hráčů a méně. Na stránkách těchto devíti agentur byla provedena sémiotická analýza, v níž byly znaky rozděleny do tří různých oblastí. Do první oblasti spadají znaky jako fotografie, ve druhé oblasti byly zařazeny znaky s ikonickou povahou, ve třetí pak znaky s čistě lingvistickou povahou. Všechny sledované znaky byly nato v rámci kvalitativní analýzy rozčleněny do šesti kategorií. Práce byla postavena na třech hypotézách, které se všechny potvrdily. V té první větší agentury, které zastupují více jak padesát hráčů, se ukázalo, že se prezentují ve větší míře jako ty úspěšné agentury. Druhá hypotéza se týkala skutečnosti, že se každá prezentuje nějakými znaky evokujícími dojem výjimečnosti. Třetí hypotéza poté poukázala na to, že se znaky skromnosti více objevují u agentur menších.Diploma work 'Content analysis of football agents' web pages' deals with comparison of different web pages of football player's agents. It is based on semiotics analysis along with qualitative content analysis. Results of this research shows which monitored signs fits to which category. There are six different categories and two groups of total nine agencies, on which analysis was made. Companies from first group represent less than fifty football players, companies from the other group represent fifty players and more. There are three different hypotheses in this diploma work. First hypothesis was confirmed because bigger companies showed at their web pages more signs which associate the effect of fruitfullness. Also the second hypothesis was confirmed because there is not any agency which does not use at least one sign of exceptionality. At last, also third hypothesis was confirmed. There were monitored more signs of modesty at smaller companies than at bigger ones indeed.