Original title:
Komunikační strategie značky Fernet Stock v letech 2006-2008
Translated title:
Communication strategy of Fernet Stock brand in years 2006-2008
Authors:
Fišerová, Iva ; Köppl, Daniel (referee) ; Kopecký, Ladislav (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce "Komunikační strategie značky Fernet Stock v letech 2006-2008" pojednává o procesu tvorby komunikační strategie na příkladu značky Fernet Stock. V práci jsou podrobně popsány všechny aspekty, které ovlivňují tvorbu komunikační strategie. Velká pozornost je věnována roli značky a jejím jednotlivým vlastnostem a atributům, které hrají při tvorbě komunikačních sdělení klíčovou roli. V bakalářské práci jsou dále uvedeny konkrétní komunikační aktivity, které použila v letech 2006-2008 značka Fernet Stock a tyto aktivity jsou na závěr zhodnoceny z hlediska efektivity, konzistence a vhodnosti s ohledem na danou cílovou skupinu příjemců sdělení.The bachelor thesis the communication strategy of Fernet Stock brand in the years 2006-2008 deals with the topic of creation of the communication strategy showed on an example of the brand Fernet Stock. In the thesis are mentioned all the aspects which influence the scheme of communication strategy. An important part of the thesis focuses on the topic of brand, its aspects and particular features, which are very important while creating the communication plan. The bachelor thesis includes the particular communication activities of the Fernet Stock brand in the yeas 2006-2008. These activities are further evaluated in light of efficiency, consistency and suitability for the target group.
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/29041