Název:
Implementace hry Dots and Boxes
Překlad názvu:
Dots and Bpxes implementation
Autoři:
Balko, Martin ; Šámal, Robert (oponent) ; Pangrác, Ondřej (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Implementace hry Dots and Boxes Jméno autora: Martin Balko Katedra (ústav): Katedra aplikované matematiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. e-mail vedoucího: pangrac@kam.mff.cuni.cz Abstrakt: Předložená práce se zabývá analýzou populární logické hry Dots and Boxes a jejích zobecněných verzí. Zaměřuje se také na nejrůznější metody a algoritmy řešení umělé inteligence protivníků. Výsledkem práce je implementace rozšířené verze této hry, ve které je možné editovat vlastní hrací plochy, hrát proti více soupeřům na několika úrovních obtížnosti a používat různá ohodnocení map. Klíčová slova: Dots and Boxes, Nimstring, Pokročilé počítání řetězůTitle: Dots and Boxes implementation Author: Martin Balko Department: Department of Applied Mathematics Supervisor: RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. Supervisor's email address: pangrac@kam.mff.cuni.cz Abstract: The presented thesis deals with the analysis of a popular logical game Dots and Boxes and its generalized versions. It focuses on the different methods and algorithms of opponent's artificial intelligence. The result of the work is implementation of the generalized version of this game in which a board editing, game with more than two players on the several levels of difficultness and the different face valuations are possible. Keywords: Dots and Boxes, Nimstring, Advanced Chain Counting