Název:
Propagační projekt Mistrovství světa v klasickém lyžování v Liberci 2009
Překlad názvu:
Advertising plan of Nordic World Championship in Liberec 2009
Autoři:
Šikolová, Lenka ; Navrátilová, Miroslava (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato prace se bude zabyvat vytvofenim navrhu na propagacni projekt pro Mistrovstvi sveta v klasickem lyzovani v Liberci 2009, ktery pro tuto akci detailne popise efektivni feseni propagace zamefene na zvolenou cilovou skupinu. Prace by mela poskytnout nahled, jak je mozne postupovat pfi pianovani propagace pro podobnou akci. V praci bude rozebran cil propagacniho projektu, cilova skupina - pfedem zvolena, poselstvi propagacniho projektu, media, propagacni prostfedky, harmonogram a rozpocet. Metoda: Popisna analyza, dotazovani Vysledky: Vyber apelu, medii, propagacnich prostfedku, vytvofeni harmonogramu a rozpoctu Klicova slova: Propagacni projekt, marketing mix, cilova skupina, poselstvi, apel, media, propagacni prostfedky, harmonogram, rozpocet - 3 -This diploma paper will deal with creating a proposal for advertising plan of Nordic World Championship in Liberec 2009 which will describe in detail efficient solution of advertising aimed at selected target group. The paper should provide insight how to proceed planning on advertising of such event. In the paper will be analyzed the aim of the project, target group - selected in advance, appeals of advertising project, medias, advertising mediums, harmonogram and budget. Method: Description analysis, questioning Results: Selection of appeals, medias, advertising mediums, creation of harmonogram and budget Key words: Advertising plan, marketing mix,target group, message, appeal, media, advertising medium, harmonogram, budget - 4 -