Název: Charakteristické prvky reklamních vizuálů automobilového průmyslu a jejich účast na společenských představách o realitě
Překlad názvu: Characteristic Elements of Commercial Visualisations of the Automobile Industry and their Impact on Societal Ideas of Reality
Autoři: Doušová Gurjeva, Anna ; Svoboda, Aleš (vedoucí práce) ; Říha, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/18654

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-272898


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet