Original title:
Marketingové a komerční využití elektronických médií ve sportu na příkladu AC Sparta Praha fotbal, a.s.
Translated title:
Marketing and commercial utilization of e-media in sports club in case of AC Sparta Praha fotbal, a.s.
Authors:
Křivda, Tomáš ; Oponent B, (referee) ; Malecha, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Prohlášení Prohlašuji, že jsem svou diplomovou práci vypracoval samostatně a použil jsem pouze podklady uvedené v přiloženém seznamu. Nemám závazný důvod proti použití tohoto školního díla ve smyslu § 60 Zákona č.l21/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon). V Praze dne 5. q z..ooJ y-;___- ~-~ podpis 2Poděkování Rád bych na tomto místě poděkoval své rodině, která za mnou vždy stála a podporovala mne v průběhu studií i při samotném psaní diplomové práce. Můj velký dík patří také vedoucímu diplomové práce, který mne vedl úskalími, jež mne při psaní potkala. Dík patří i jeho kolegům a spolu s nimi také zaměstnancům AC Sparta Praha fotbal, a.s., kteří mi rádi podali pomocnou ruku při získávání všech potřebných údajů, které jsem využil při psaní této diplomové práce. 3
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/870