Název:
Marketingový koncept sportovní organizace - Českého svazu hokejbalu
Překlad názvu:
Marketing conception of sport organisation - Czech street hockey association
Autoři:
Zahálka, Aleš ; Šíma, Jan (oponent) ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Cíle práce: Metoda: Výsledky: Klíčová slova: Marketingový koncept sportovní organizace - Českomoravský svaz hokejbalu Analýza managementu a marketingu sportovního svazu na příkladu Českomoravského svazu hokejbalu a návrh na jeho zdokonalení. Metody zvolené pro výzkum jsou popisná analýza, interview, a SWOT analýza. Navržení nové koncepce činnosti svazu, projekt implementace, závěry a doporučení. Marketingová koncepce, analýza SWOT, implementace, Českomoravský hokejbalový svaz.Title: Objective: Methods: Result: Keywords: Marketing concept of Sport Federation - Czech Street Hockey Federation Management and marketing analysis of sports federation, in this case of Czech Street Hockey Federation, and its improvement suggestion. Selected methods used for research are descriptive analysis, interview and SWOT analysis. Improvement suggestion of marketing conception, implementation project, enclosures and recommendation. Marketing conception, SWOT analysis, implementation, Czech Street Hockey Federation