Název:
Lázeňství v regionu Třeboňsko
Překlad názvu:
The spa in Třeboňsko region
Autoři:
Mlejnková, Jana ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Lázeňství v regionu Třeboňsko Cíle práce: Cílem této diplomové práce je popsat a zhodnotit lázeňské služby v regionu Třeboňska a pomocí dotazníkového šetření zjistit spokojenost klientů lázní s těmito službami. Na základě zjištění aktuálního stavu hledat možnosti vylepšení. Metodologie: V této práci byla použita popisná analýza charakterizující současnou situaci lázeňství na Třeboňsku. Další metodou pro získání informací o spokojenosti zákaznťků s lázeňskými službami bylo dotazníkové šetření. Dále byla vytvořena SWOT analýza regionu Třeboň a třeboňských lázní. Výsledky: Výsledky naznačují, na kolik je současný stav cestovního ruchu a především lázeňství na Třeboňsku uspokojivý, kde jsou rezervy a v čem naopak silné stránky. Tyto výsledky povedou k návrhům zlepšení stávající situace. Klíčová slova: cestovní ruch, lázeňství, wellness, Třeboň, služby, SWOT analýza, dotaznťkové šetřeníTitle: The spa in the Třeboňsko region Aim of the work: The aim of this work is to describe and evaluate the spa services in the Třeboňsko region and to help with the investigation questionnaire to :find out clienťs satisfaction with spa services. More then, the purpose of this thesis is to find choises of improvement on the base sof actual situation. Methodology: The description analysis which describe actual Třeboň spa situation was used in this work. Another method for getting information about clienťs satisfaction with spa services was questionnaire investigation. The SWOT analysis ofthe Třeboňsko region and Třeboň spa was created, too. Results: The results indicate firstly, how much satisfied and developed the actual situation ofthe travel movement, and especially in the Třeboňsko spa is, secondly, where the reserves are and finally, where on the contrary the strenghts are. Keywords: Travel movement, spa, wellness, Třeboň, services, SWOT analysis, questionnaire