Název: Zlatý řez
Překlad názvu: Golden Section
Autoři: Chmelíková, Vlasta ; Bečvářová, Martina (oponent) ; Šarounová, Alena (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Abstrakt: Nazev prace: /laty fez Aulor: Vlasta Chmelikova Katedra: Didaktiky matemaliky Vedouci bakalafske prace: PhDr. Alcna Sarounova, CSc., Katedra didaktiky matematiky Matematieko-fyzikalni takulty Univerzity Karlovy v Praze. Sokolovska 83, Praha 8 e-mail vedoucihu: sarounov(o)karlin.mlT.euni.cz Abstrakt: Tenlo text je urcen vsem zajemcum z fad siroke vefejnosti, pfedevsfm vsak jako vzdelavaci material pro ucitcle matemaliky a dcskriptivni geometric na stfednich skolach. Prace zahrnuje postupy konstrukci zlateho fezu, vypocet zlateho cisla a jeho vlastnosti. Dale uka/uje souvislost zlateho cisla s Fibonacciho posloupnosti a pfiklady vyskytu zlateho fczu v rovinne geomelrii a v platonskych telesech. Text je doplnen nazornymi obrazky, vetsina z nich byla vytvofena v aplikaci DesignCAD. Vlastnosti zlateho cisla a rovinne konstrukce jsou uvcdcny vcetne podrobnych dukazu. Klicova slova: Zlaty fez, zlate cislo, platonska telesa, Fibonacciho posloupnost Title: The Golden Section Author: Vlasta Chmelikova Department: Didactics ofmathcmaties Supervisor: PhDr. Alena Sarounova, CSc., Katedra didaktiky matematiky Malematicko-fyzikalni fakulty UniverzityKarlovy v Praze. Sokolovska 83, Praha 8 Supervisor's e-mail adress: sarounov(S)karlin.mtT.euni.cz Abstract: This texl is especially intended as an educational material for...

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/5835

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-272031


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-24, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet