Název: Archetyp spotřebitele a reklama našeho věku
Překlad názvu: The archetypal consumer and the advertising of today
Autoři: Trnka, Lukáš ; Křížek, Zdeněk (vedoucí práce) ; Habermannová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2006
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/5777

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-271973


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-24, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet