Název: Marketing a personální podmínky v lyžařských školách v ČR
Překlad názvu: Marketing and Personnel Conditions in Czech Ski Schools
Autoři: Vorba, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Abstrakt: Název práce: Marketing a personální podmínky v lyžařských školách v ČR Anglický název práce: Marketing and personnel conditions in czech ski schools Cíle práce: Zjistit silné a slabé stránky velké a malé lyžařské školy, navrhnout opatření ke zlepšení stávající situace. Metody: Částečná analýza SWOT, popisná analýza, rozhovor. Výsledky: Na základě rozhovorů s majiteli a instruktory lyžařských škol a dalších dostupných informací byly S-W analýzou zjištěny silné a slabé stránky jedné velké a jedné malé lyžařské školy a byly uvedeny návrhy na opatření ke zlepšení. Klíčová slova: Lyžařská škola, marketing, strategie, spokojenost, klient, cena, APUL. - 1 -

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/887

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-270521


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-24, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet