Original title: Marketingová koncepce, způsob komunikace a PR aktivity Svazu kulturistiky a fitness České republiky (SKFČR)
Translated title: Marketing Concept, Way of Communication and PR Activities of the Czech Federation of Bodybuilding and Fitness (CFBF)
Authors: Štengl, Vít ; Malecha, Petr (advisor) ; Navrátilová, Miroslava (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Abstract: Název: Marketingová koncepce, způsob komunikace a PR aktivity Svazu kulturistiky a fitness České republiky (S.KFČR) Marketing conception, way of communication and PR activities of Czech federation of bodybuilding and fitness (CFBF) Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci, způsob komunikace a PR aktivity SKFČR a na základě výsledků analýz a dotazníkového šetření navrhnout nové efektivní postupy v těchto oblastech. Metoda: Analýza bude provedena pomocí analýzy STEP a SWOT a matice BCG. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou situaci SKFČR v oblasti marketingu, komunikace a PR aktivit při zohlednění všech faktorů. Vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření. Navrhnutí nové marketingové koncepce a způsobů a prostředků v oblasti komunikace a PR aktivit. Klíčová slova: Analýza STEP, analýza SWOT, matice BCG, dotazníkové šetření, marketingová koncepce, komunikace, PR aktivity, Svaz kulturistiky a fitness České republiky (SKFČR) 1

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/865

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-270496


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-04-24, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share