Original title: Identifikace faktorů ovlivňujících matematickou gramotnost v České republice (Sekundární analýza dat PISA 2003)
Translated title: Identification of factors influencing pupil's mathematical abilities in the Czech Republic (Sekundární analýza dat PISA 2003)
Authors: Voňková, Hana ; Bendl, Stanislav (referee)
Document type: Rigorous theses
Year: 2006
Language: cze
Abstract: Teoretická část pojednává o IEA a OECD, dvou hlavních organizacích realizujících mezinárodní srovnávací výzkumy v oblasti vzdělávání. Dále práce shrnuje výsledky České republiky ve všech výzkumech, kterých se po zapojení do těchto organizací zúčastnila. V závěru teoretické části se text věnuje sekundární analýze - nejprve uvádí její definici a následně příklady zveřejněných sekundárních analýz výzkumu TIMSS. V empirické časti je provedena sekundární analýza výzkumu PISA 2003 zaměřená na zjišťování vlivu socioekonomického statusu rodiny a dalších, především školních faktorů na výsledek v testu matematické gramotnosti. Tato část je původní práce autorky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/2699

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-268025


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Rigorous theses
 Record created 2017-04-21, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share