Original title:
Možnosti využití kooperativní výuky v prvních třech ročnících 1. stupně základní školy
Translated title:
Possibilities for Cooperative Instruction in the First Years of the Lower Grades of Primary Schools
Authors:
Cozlová, Vladimíra ; Kargerová, Jana (referee) ; Spilková, Vladimíra (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé diplomové práce je reflexe tříletého období zavádění a průběhu kooperativní výuky v prvních třech ročnících základní školy. Jsou zde zhodnoceny důvody k realizaci kooperativní výuky, popsána organizace výuky, jsou zde posouzeny činnosti a charakter úkolů vedoucí ke splnění výchovně vzdělávacích cílů. V závěru této práce se zamýšlím nad výsledky a dalšími možnostmi využití kooperativní výuky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)The aim of this final essay is the reflection of three-years period of introducing and processing of cooperative teaching in the first three years of elementary school. The work gives appreciation of reasons for realization of cooperative classes organization of teaching, evaluation activities and character of tasks leading accomplishing of pedagogical- educational aims. The author tries to think about the results and other possibilities of utilization of cooperative teaching. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/2693