Název:
Výuka anglického jazyka žáků se specifickými poruchami učení
Překlad názvu:
The Teaching of English to Pupils with Special Needs
Autoři:
Zukalová, Jitka ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Černá, Marie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své diplomové práci "Výuka anglického jazyka žáků se specifickými poruchami učení" se budu zabývat způsoby výuky učitele v hodinách anglického jazyka ve třídách, kde jsou integrováni žáci se specifickými poruchami učení. Cílem práce je popsat jaké metody, styly práce a pomůcky jsou používány při výuce. V teoretické části své diplomové práce popíši definici SPU, příčiny a jednotlivé projevy poruch; legislativu vztahující se k žákům se SPU; prostředky a principy výuky anglického jazyka žáků se SPU a projevy jednotlivých poruch ve výuce anglického jazyka. V praktické části popíši výsledky svého šetření, které bude probíhat formou náslechů a následných rozhovorů s vyučujícími na 10 základních školách v Praze ve 4. a 8. třídě po dvou hodinách na jaře školního roku 2004/2005. ANNOTATION I will deal with educational methods used by teachers during the EngliI will deal with educational methods used by teachers during the English language lesson taught in the classes attended by integrated pupils with specific learning disability in my diploma work. The aim of my diploma work is to describe which methods, styles of work and tools are used for education. I will present definition of specific learning disability, causes and symptoms; legislation relevant to integrated pupils with specific learning disability and methods and principles education of pupils with specific learning disability and symptoms of disability during the English language lesson in theoretic part of my diploma work. In practical part, I will present results of my study. This study will realize by using methods "sitting in on a class" and interviews with teachers at 10 primary schools in Prague, in the 4th and 8th grade by two lessons in the spring of school year 2004/2005.