Original title: Marketingové plánování v informační a zpravodajské agentuře (Případová úloha - marketingový plán České informační agentury)
Translated title: Marketing plan in information and news agency (Marketing plan of Czech Information Agency)
Authors: Machovcová, Eva ; Pálka, Peter (advisor) ; Očko, Petr (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Abstract: Tématem diplomové práce je představení výhod, druhů a procesů marketingového plánování v informační a zpravodajské agentuře působící na českém trhu. Zvláštní důraz je kladen především na představení a konkrétní využití analytických metod používaných v marketingovém plánování. Výsledkem marketingového plánování je marketingový plán společnosti, který je stěžejní částí této diplomové práce. Marketingový plán, který je realizován na příkladu České informační agentury, slouží zejména pro lepší přiblížení a pochopení celé této problematiky. Cílem práce je vysvětlit podstatu, výhody a důležitost marketingového plánování resp. marketingového plánu společnosti, který by měl být nezbytnou součástí každé úspěšné společnosti působící na trhu.

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/3403

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-266133


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-04-21, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share