Original title: Vnímaní značky Triola
Authors: Dohnal, Petr ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Koudelka, Jan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce je zaměřena na vývoj a současné vnímání tradiční značky Triola na českém trhu. Analyzovány jsou vybrané marketingové aktivity, které jsou dle názoru autora pro vnímání značky klíčové. Součástí práce je řada doporučení vedoucích ke zlepšení stávajícího stavu.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4746

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2651


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share