Název:
Software pro tvorbu rozvrhů
Překlad názvu:
Software for Design of Timetables
Autoři:
Bureš, Jan ; Mlích, Jozef (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této diplomové práce je navrhnout software pro střední a základní školy, který bude sloužit k vytváření náhradních rozvrhů při zastupování pedagogických pracovníků. V současnosti sice existují podobně zaměřené programy, ale přesto je většina škol nevyužívá. Tyto programy obsahuji mnoho nedostatků, které jsou v této práci taktéž popsány. Tvorba náhradního rozvrhů je poměrně náročná a člověk samotný musí hlídat mnoho podmínek. Kontrola všech podmínek by měla být hlavní výhodou programu. Návrh a tvorba programu je založena na požadavcích zaměstnanců škol, kteří v současnosti vytváří náhradní rozvrhy ručně. Velký důraz je kladen na přívětivost uživatelského rozhraní a jeho jednoduché osvojení.
The aim of this thesis is to design a software for elementary, middle and high schools, which will serve to create alternative timetables for staff substitutions. There are similarly oriented programs, but most schools don't use them. These programs contain many flaws, which are also discussed in this work. Creating substitution schedules is complicated, and a lot of conditions must be taken care of. Checking of all the conditions should be the main advantage of the application. Design and implementation of the application is based on requirements by a school, where substitution timetables are produced manually. Great emphasis is placed on user friendliness and ease of use.
Klíčová slova:
náhradní rozvrhy; teorie grafů; Uživatelské rozhraní; zastupování pedagogických pracovníků; škola; alternative timetables; graph theory.; school; substitute teachers; User interface
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/64066