Original title: Analýza spokojenosti zákazníků
Translated title: Customer satisfaction analysis
Authors: Matějka, Michal ; Plánková, Lucie (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customer loyalty; customer satisfaction; information system; marketing research; primary information; questionnaire; satisfaction measurement; scales; survey; dotazník; dotazování; informační systém; loajalita zákazníka; marketingový výzkum; měření spokojenosti; primární údaje; spokojenost zákazníka; škálování

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/63979

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264878


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-04-12, last modified 2023-09-10


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share