Název:
Model elektronického podnikání pro mezinárodní obchod
Překlad názvu:
Model of E-commerce for International Business
Autoři:
Vauchkevich, Yuliya ; Sivtseva, Aleksandra (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem modelu podnikání v rámci mezinárodního obchodu. Analyzuje současný stav problematiky elektronického obchodování se zaměřením na hledání nových možností, za účelem dosažení lepšího postavení a získání nových konkurenčních výhod zúčastněných subjektů.
Master thesis deals with the project of e-commerce for international business. It analyses actual condition of the specified subject and focuses on improving of market position and obtaining possible competitive advantages by the conserned parties.
Klíčová slova:
elektronický obchod; Emarketing; Internetový obchod; mezinárodní obchod; e-commerce; E-shop; Emarketing; international business
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63923