Název:
Obchodní a marketingová strategie 4 hvězdičkového hotelu v Praze
Překlad názvu:
Business and marketing strategy of four-star hotel in Prague
Autoři:
Holíková, Sandra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá tvorbou obchodní a marketingové strategie s aplikováním na konkrétní čtyřhvězdičkový hotel v Praze. Nejprve rozvádí základní pojmy a význam ubytování v cestovním ruchu, dále shrnuje potřebnou teorii k vypracování kvalitní strategie. Praktická část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí daného hotelu, analýzou jeho konkurence a návrhy na doplnění současné obchodní a marketingové strategie.Master's thesis deals with the formation of business and marketing strategy with application to specific four-star hotel in Prague. First part is focused on basic definitions and importance of accommodation in tourism industry, followed by summary of theory needed for development of quality strategy. Practical part is dedicated to analysis of external and internal environment of the hotel, analysis of its competition and proposals to supplement the current business and marketing strategy.
Klíčová slova:
cíle; hotel; marketing; obchod; strategie; ubytování; accommodation; business; hotel; marketing; strategy; targets
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52699