Název: Formáty TV reklam společnosti Vodafone a jejich vnímání českými spotřebiteli
Překlad názvu: TV Advertisement Formats Used by Vodafone and How Czech Consumers Perceive Them
Autoři: Šimková, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Marek, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: animovaná reklama; hudební reklama; obrázek ze života; podpora osobností; reklamní formáty; advertising formats; animated ad; celebrity endorsement; music ad; slice of life

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52596

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264386


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet