Název: Segmentace zákazníků obchodní společnosti s využitím metod shlukové analýzy
Překlad názvu: Segmentation of business company customers using cluster analysis methods
Autoři: Nesrstová, Markéta ; Řezanková, Hana (vedoucí práce) ; Vrabec, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílená komunikace; segmentace; shluková analýza; cluster analysis; segmentation; targeted communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52497

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264272


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet