Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace zákazníků obchodní společnosti s využitím metod shlukové analýzy
Nesrstová, Markéta ; Řezanková, Hana (vedoucí práce) ; Vrabec, Michal (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o možnostech využití metod shlukové analýzy pro segmentaci zákazníků obchodní společnosti. Teoretická část je zaměřena na popis vybraných metod shlukové analýzy a vysvětlení dalších pojmů souvisejících s danou problematikou, jako je CRM, segmentace a cílená komunikace. V praktické části jsou aplikovány metody shlukové analýzy na reálná data nejmenované obchodní společnosti s cílem vytvořit výchozí podklady použitelné pro plánování a realizaci cílené komunikace. K hlavním výpočtům je použit program R, k úpravě dat a zpracování výstupů z analýzy potom MS Excel. Na závěr práce jsou zhodnoceny aplikované metody a shrnuty poznatky získané během analýzy. Pro obchodní společnost byly vytvořeny a charakterizovány databáze, ze kterých může vycházet při marketingovém rozhodování.

Viz též: podobná jména autorů
3 Nesrstová, Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.