Název:
Analýza influencerů v sociální síti studentů Fakulty managementu VŠE
Překlad názvu:
Analysis Influencer in the Social Network of Students of the Faculty of Management of the University of Economics
Autoři:
Lorenc, Marek ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této diplomové práce je především identifikování influencers na sociální síti Facebook ve skupině FM VŠE. Dále ověření síly vlivu influencers a porovnání se sílou méně vlivných lidí na Fakultě managementu. Díky rešerši literatury z mezinárodního prostředí je v práci popsán pojem influencers a pro účely identifikace vlivných také teorie analýzy sociální sítě. Identifikace je provedena prostřednictvím analýzy sociální sítě Facebook a k ověření síly vlivu je využito dotazníkové šetření.The subject of this graduate thesis is primarily identification of influencers on the social network Facebook, group FM VŠE. Furthermore, the thesis deal with verification of influence power of influencers and comparison with the power of less influential people at the Faculty of Management. Thanks to literature review from international environment is in the thesis described the term influencer and for the purpose of identification of influencers is there also description of the theory of social network analysis. Identification is performed by analysing of the social network Facebook and for verification of powerful of influence is used questionnaire.
Klíčová slova:
analýza sociálních sítí; Gephi; influencer; influencer marketing; SNA; WOM marketing; Gephi; influencer; influencer marketing; SNA; social network analysis; WOM marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52763