Original title: Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh
Translated title: The Communication Strategy of Sládkova limonáda
Authors: Nováková, Kristýna ; Lhotáková, Markéta (advisor) ; Olšanová, Květa (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Communication Mix; Communication Strategy; Lemonade malt; Marketing research; Soft drinks market; Staropramen Sládkova limonáda; Komunikační mix; Komunikační strategie; Marketingový výzkum; Sladová limonáda; Sládkova limonáda; Trh nealkoholických nápojů

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/52434

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264191


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-03-28, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share