Název: Analýza marketingové komunikace automobilových značek na trhu v ČR perspektivou Kotlerových konkurenčních strategií
Překlad názvu: Analysis of a Marketing Communication of Automotive Brands in Czech Market from the Perspective of Kotler Competitive Strategies
Autoři: Křapek, Milan ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza reklamy; Kotler; marketingová komunikace; Strategie; Analysis of advertisment; Kotler; Marketing communication; Strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52360

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264119


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet