Original title: Marketingový plán vybraných gastronomických zájezdů
Translated title: Marketing plan for selected gastronomic tours
Authors: Mokrišová, Kristýna ; Kalábová, Markéta (advisor) ; Petrů, Zdenka (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: communication plan; gastronomic tourism; gastronomy; marketing; marketing campaign; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; media plan; situation analysis; target group; tourism; tours; travel agency; cestovní kancelář; cestovní ruch; cílová skupina; gastronomický cestovní ruch; gastronomie; komunikační plán; marketing; marketingová kampaň; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; mediální plán; situační analýza; zájezd

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/52997

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261951


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-01-04, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share