Original title:
Marketingová strategie ochotnického divadla Tleskejtekruciš
Translated title:
Marketing strategy of amateur theatre Tleskejtekruciš
Authors:
Rafaj, Martin ; Postler, Milan (advisor) ; Jarolímek, Petr (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikace a vyhodnocení stávající marketingové strategie ochotnického divadla Tleskejtekruciš a navržení nové strategie, která umožní rozvoj divadla v regionu Středních Čech. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Cílem teoretické části této práce je vymezení specifik marketingu ochotnického divadla. Cílem praktické části je analýza současné marketingové strategie divadla Tleskejtekruciš formou SWOT analýzy, analýzy konkurence, dotazníkového šetření a následně doporučení vylepšené marketingové strategie založené na výsledcích analýz.Main goal of this thesis is the identification and evaluation of marketing strategy of the amateur theatre Tleskejtekruciš and proposal of a new strategy, that will enable the development of the theatre in region of centre Bohemia. The thesis is split in two main parts. Goal of the theoretical part is to define marketing specifics of amateur theatre. Goal of the practical part is the analysis of current marketing strategy of the theatre Tleskejtekruciš in form of SWOT analysis, competition analysis, questionaire survey ans following recommendation of a enhanced marketing strategy, based on analysis results.
Keywords:
Martin Rafaj; Theatre; Tleskejtekruciš; Bakalářská práce; Martin Rafaj; Tleskejtekruciš
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/52866