Název:
Analýza praktické části závěrečných zkoušek na konkrétní střední odborné škole
Překlad názvu:
An analysis of the practical part of the final apprenticeship examinations at a particular apprenticeship school
Autoři:
Ritterová, Miroslava ; Kříž, Emil (vedoucí práce) ; Hrušková, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou závěrečných praktických zkoušek žáků Střední školy hotelnictví a gastronomie International, s.r.o. v oboru vzdělání s výučním listem 65-51-H/01. Zkoumanou cílovou skupinou jsou žáci 3. ročníku konající závěrečné zkoušky ve školním roce 2012/2013, 2013/2014 a 2014/2015. Cílem práce je úroveň a kvalita písemných, praktických a ústních závěrečných zkoušek. Práce analyzuje výsledky zkoušek dle jednotného zadání. V teoretické části jsou popsány jednotlivé části závěrečných zkoušek, kritéria hodnocení závěrečné zkoušky dle jednotného zadání a historii naší školy. V praktické části je popsán průběh všech částí závěrečných zkoušek dle jednotného zadání závěrečných zkoušek a s širším rozborem její praktické části. Zpracovány jsou výsledky jednotlivých zkoušek. Zkoumané výsledky jsou zpracované v grafech a tabulkách.
The bachelor thesis analyses the final practical examination of students at a vocational school a private institute in Prague that trains cooks and waiters who receive full vocational certificate training. The analysis was performed in school years 2012-2013 and 2013-2014 and 2014-2015. The aim of my thesis is to compare the quality and knowledge level of written, practical and oral final examinations. The thesis analyses the results of the tests according to individual assignments. The theoretical part of my thesis describes the individual components of the final examinations, evaluation criteria, final examinations following uniform assignment, and the history of our school. The practical part describes the actual course of all the parts of the final examinations both in their former and contemporary unified assignment form. Results of both forms are then confronted and compared.
Klíčová slova:
Klasifikace ahodnocení; Profil absolventa; Závěrečná zkouška