Název:
Inovace produktu vybraného podniku cestovního ruchu
Překlad názvu:
Product Innovation of the selected tourism company
Autoři:
JUNGVIRTOVÁ, Kateřina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá inovacemi v podniku cestovního ruchu. Cílem práce je zanalyzovat současný produkt firmy a přání a potřeby potencionálních zákazníků. Na základě těchto analýz potom doporučit pro firmu ideální produkt. V této práci spočívá inovace v založení cestovní kanceláře, navrhovaným produktem budou konkrétní zájezdy. V teoretické části se věnuji studiu odborné literatury, konkrétně oblastem produktů, zprostředkovatelů služeb v cestovním ruchu, sportovně rekreačnímu cestovnímu ruchu a vodní turistice. Aplikační část obsahuje charakteristiku společnosti, včetně nabízených služeb. Druhým bodem této části je výzkum. Pro výzkum byla použita metoda přímého dotazování. Dotazování probíhalo přímo v sídle firmy. Respondenty byli lidé, kteří již využili služeb firmy. Pro porovnání očekávaných a získaných výsledků byl u jedné z otázek použit použit chí - kvadrát test. V závěru práce byly sestaveny tři zájezdy, každý upravený speciálně pro konkrétní segment. Návrhová část práce také obsahuje doporučení, jaká opatření musí firma provést, aby její fungování bylo úspěšné. This bachelor thesis deals with innovations in a company which expands its business for activities of travel agency. The aim of this work is to analyze present product of the company and needs and wishes of potential customers. Moreover to recommend the product for the travel agency, eg. water theme tours. The theoretical part is dedicated to the characteristics of legal and other facts related with the issue of travel agency founding and informations about product and its innovations, sport and recreation tourism and water tourism as a part of it. The application part consists of the company description and the research. The method of directquestioning was used for this research. The questioning was realized face to face directly in the company. For the research was chosen people who at least once used its services. For comparison of acquired results Chi-squaretest was applied. In the conclusion of the thesis was compiled three water theme tours, each one of them for specific customer segment. Bachelor thesis shows the extension ofthe company in practice, especially establishing the travel agency. It explains the specific steps important for achieving successful results.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; cestovní ruch; inovace; podnik cestovního ruchu; potřeby zákazníků; produkt; rozšíření firmy; company extension; customer'sneeds; innovation; product; tourism; travel agency tourism company Citace: JUNGVIRTOVÁ, Kateřina. Inovace produktu vybraného podniku cestovního ruchu. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41696