Název:
Uplatnění logistiky v internetovém obchodě
Překlad názvu:
Application of logistics processes in online shop
Autoři:
MELENOVÁ, Štěpánka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit činnost firmy TV Products CZ s.r.o. během jednoho kalendářního roku, posoudit výhody a nevýhody online nakupování z pohledu zákazníků a porovnat jej s tradičním nakupováním v kamenných obchodech. V teoretické části byl vysvětlen pojem internetový a kamenný obchod. Tato část se také zabývala historií elektronického obchodování a rozvoji internetového obchodu. Dále byla tato část zaměřena na metody placení a úroveň zákaznických služeb. V praktické části byla nejprve představena vybraná společnost a dále byly sledovány veškeré aktivity od objednávek až po dodání zboží zákazníkům. To bylo uskutečněno díky osobní návštěvě firmy. Prostřednictvím této návštěvy byly zjištěny nedostatky a navrženy opatření vedoucí ke zlepšení a spokojenosti zákazníků. Těmto nedostatkům by měla firma věnovat pozornost a zaměřit se na jejich odstranění. The aim of this bachelor paper was to evaluate an activity of the company TV Products CZ, Ltd. during a calendar year, assess the advantages and disadvantages of online shopping from the customer's view and compare it with traditional shopping at stores. In the theoretical part, the terms of e-shop and store were explained. This part was also occupied with the e-shopping history and development. Then this part was focused on the payment methods and the level of the customer services. In the practical part, the selected company was introduced at first and then all activities from orders to goods delivery to customers were monitored. It was realized by personal visit to this company. Through this visit the shortcomings were detected and the measures which lead to improvement and customers' satisfaction were created. The company should pay attention to these shortcomings and focus on their removal
Klíčová slova:
internetový obchod; kamenné obchody; online nákupy; platební metody; e-shop; online shopping; payment methods; shops Citace: MELENOVÁ, Štěpánka. Uplatnění logistiky v internetovém obchodě. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36446