Original title: Firemní web jako nástroj marketingu
Authors: Trešlová, Hana ; Stříteský, Václav (advisor) ; Benetka, Miroslav (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Diplomová práce ukazuje na příkladu konkrétní společnosti zásady a postupy, nutné marketingové analýzy, které je potřeba realizovat při návrhu webové prezentace tak, aby splňovala požadavek na představení firmy s důrazem a orientací na marketingovou podporu prodeje.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4690

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2607


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share