Název:
Etika v reklamě
Překlad názvu:
Ethics in advertising
Autoři:
Laurinová, Iveta ; Huml, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá etickou stránkou reklamy. Cílem práce je zjistit, jak jsou lidé ovlivněni reklamním sdělením a jaký postoj zaujímají k neetickým prvkům v reklamě. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy související s reklamou a etikou, používané druhy médií a také zahrnuje koncept samoregulace reklamy. Praktická část zpracovává výstupy z dotazníkového šetření a je proveden jejich rozbor k dosažení cíle práce.This bachelor thesis deals with the ethical aspect of advertising. The aim of the thesis is to find out how are people affected by advertisement and what is their attitude towards unethical advertising. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the basic concepts related to advertising and ethics, the types of media which are used and it also includes the concept of self-regulation advertising. The practical part processes questionnaire survey and the analysis is made in order to achieve the aim of the thesis.
Klíčová slova:
Cílová skupina; Etika; Marketing; Média; Neetické prvky; Reklama