Název:
Informační systém s využitím externího channel managementu
Překlad názvu:
Information system using an external channel management
Autoři:
Lahučký, Roman ; Šimek, Pavel (vedoucí práce) ; Jan, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V diplomové práci je charakterizováno specifické prostředí hotelových služeb a jsou definovány základní požadavky na hotelové informační systémy (PMS) s využitím SaaS. Byly charakterizovány klasické i moderní formy distribuce hotelových služeb, a to s využitím channel managera (CHM). Proto, aby byl tento nástroj správně uchopen, musely být popsány základní prostředky výměny dat a aplikační rozhraní. Za důležitý prvek propojení PMS a CHM jsou považovány zabezpečené platební systémy. Konkrétní přínos a efektivita využití CHM společnosti Siriona S.A. byl analyzován v podmínkách PMS Hotel Time a.s. využívaného v hotelu Safari Lodge ZOO Dvůr Králové a.s. Cílem aplikace propojení těchto systémů byla rychlejší a efektivnější distribuce hotelových kapacit a cen z PMS do internetových distribučních kanálů prostřednictvím CHM, jehož funkcionalita byla prakticky zanalyzována, definována a byl specifikován celkový přínos na ekonomiku hotelového provozu.In this thesis is characterized the specific environment of hotel services and defines the basic requirements of hotel information systems (PMS) using SaaS. They were described classical and modern forms of hotel services distribution, using the Channel Manager (CHM). Therefore, to properly grip the tool had to be described in the basic means of data exchange and application interfaces. An important element linking PMS and CHM are considered secure payment systems. Specific benefits and effectiveness of use CHM Siriona Company S.A. were analysed in terms of PMS Hotel Time a.s., utilized at the hotel Safari Lodge Dvur Kralove Zoo a.s. Applying interconnection of these systems was intended to be faster and more efficient distribution of hotel capacities and prices from PMS to online distribution channels through the CHM, whose functionality was practically analysed, described and was specified overall benefit to the hotel operation economy.
Klíčová slova:
channel management; distribuce; hotelový informační systém; PMS