Název:
ICT ve vzdělávání
Překlad názvu:
E-learning
Autoři:
Vaverka, Jakub ; Jarolímek, Jan (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Martina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V této bakalářské práci je charakterizován stále rozvíjející se trend učení, sloužící spíše k rozšíření výuky a tím je e-learning. Je zde popsán jeho vývoj, uživatelé, kteří zajišťují možnost výuky tímto způsobem a také jednotlivé teorie učení, na základě kterých vznikají elektronické materiály. Završením teoretické části byly popsány jednotlivé standardy a principy e-learningu. V praktické části bakalářské práce byly vybrány nejvyužívanější elektronické materiály, které byly popsány a na základě metod vícekriteriální analýzy vyhodnoceny. Závěry jsou pak rozděleny na dvě části, část první, z pohledu vývojáře a část druhá, z pohledu uživatele. Následují moderní trendy výuky využívané v dnešní době a predikce jejich využití. Na konci jsou navrženy zásady tvorby a implementace elektronického materiálu.This bachelor thesis describes new way of learning, which is used as an extension for the common learning and it is called e-learning. There is described evolution of this new way, it's participants, who manage to organize this type of learning. Also we can see in this thesis individual learning theories, which are cores for the new electronic materials. At the end of the theoretical part we have e-learning standards and principles. In the practical part are described most used electronic materials and also via multicriterial analysis we can see which one of them is best to use. At the end we have two conlusions, the first one is developer conlusion and the second one is user conlusion. Next we can see modern trends of learning and their prediction. At the end of the bachelor thesis is described proposal how to make and implement electronic material.
Klíčová slova:
audio; e-learning; elektronický; ICT; materiál; multimedia; video; vzdělávání