Název:
Marketingový mix
Překlad názvu:
Marketing Mix
Autoři:
Nováková, Petra ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zpracována na téma Marketingový mix. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán význam marketingu, marketingového mixu a jeho sedmi prvků, které jsou charakteristické pro služby. Jde tedy o produkt, distribuci, cenu, propagaci, lidé, materiální prostředí a procesy. Praktická část je věnována vlastnímu řešení. Popisuje využití marketingového mixu ve společnosti Autoškola Horčička, s.r.o. V závěru práce je navrženo doporučení pro zlepšení současné situace podniku. This bachelors thesis elaborates on the topics of Marketing mix. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part describes the importance of marketing, marketing mix and seven elements that are characteristic to the services. It is a product, distribution, price, promotion, people, physical evidence and processes. The practical part is focused on the solutions itself. It describes the use of marketing mix at the company Autoškola Horčička, LTD. At the end of the practical part there is a recommendation for improving of the current situation of the company.
Klíčová slova:
doporučení; marketing; marketingový mix; nástroje marketingového mixu