Název: Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce
Překlad názvu: Influence of Customers Involvement on Brand Loyalty
Autoři: Vebrová, Tereza ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota značky; segmentace zákazníků; věrnost značce; zapojení produktu; zapojení zákazníka; značka

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=210540

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-259603


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-22, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet