Název:
Marketing na sociálních sítích
Překlad názvu:
Marketing on social networks
Autoři:
Kadečková, Anna ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci personální agentury OPENN s. r. o. na sociálních sítích. Celá práce je složena ze tří částí, z literární rešerše, vlastní práce a návrhu doporučení. První část práce popisuje základní pojmy marketingu, marketingového mixu a také komunikačního mixu, jehož nástroje se používají k úspěšnému marketingu na sociálních sítích. Mimo jiné informuje o předních sociálních sítích, mezi které patří Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Youtube a Instagram. Dále nastiňuje oblíbenost sociálních sítí mezi uživateli i firmami v České republice. V části vlastní práce je stručně charakterizována společnost OPENN, její historie a služby, které poskytuje. Následně je rozebrán marketing společnosti a její působení na sociálních sítích. Výsledky jsou porovnány se třemi malými personálními agenturami, které jsou na sociálních sítích aktivní. Ke zlepšení působení personální agentury OPENN na sociálních sítích, byl také prováděn dotazníkový průzkum mezi uchazeči o pracovní pozice. Výsledkem je zjištění využití sociálních sítí lidmi, kteří se aktivně pohybují na trhu práce a také využití sociálních sítí ostatními firmami při hledání uchazečů. Na základě získaných informací jsou navržena případná doporučení, která by mohla firmě napomoci k lepšímu zviditelnění na sociálních sítích. The bachelor´s thesis is focused on marketing communications on social networks in recruitment agency OPENN. The work is composed of three parts: literature review, own work and draft recommendations. The first part describes the basic concepts of marketing, marketing mix and communication mix, whose tools are used to successful marketing on social networks. Among other things, thesis informs on major social networks, including Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, YouTube and Instagram. It further outlines the popularity of social networking among users and companies in the Czech Republic. In own part of work is briefly characterized company OPENN, her history and the list services it provides. Subsequently is dismantled marketing of company on the social networks. The results are compared with three small recruitment agencies that are active on social networks. To improve activity of recruitment agency OPENN on social networks, was also conducted a questionnaire survey among candidates applying for a job. The result is finding the use of social networking by people who are moving into the labor market and the use of social networks by other companies in the search for candidates. Based on the information is proposed a possible recommendations that could help the company better visibility on social networks.
Klíčová slova:
cena; Internet; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; produkt; reklama; sociální síť; uživatel; zákazník; životní cyklus