Original title:
Placená reklama ve vyhledávání v e-commerce
Translated title:
Search ads in e-commerce
Authors:
Hanzalová, Barbora ; Lohr, Václav (advisor) ; Zdeněk, Zdeněk (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou placené reklamy ve vyhledávání v kontextu vývoje internetu a vyhledávačů, fungování vyhledávačů a reklamních systémů pro správu kampaní v českém prostředí. Pozornost je soustředěna jak na klasické, tak na produktové kampaně ve vyhledávání. Cílem práce je praktická ukázka tvorby klasických a produktových kampaní pro konkrétní e-shop v reklamních systémech Google AdWords a Sklik a jejich následné vyhodnocení, na základě čehož je sestaven soubor obecně použitelných pravidel pro správnou a efektivní tvorbu kampaní ve vyhledávání pro e - commerce v českém internetovém prostředí. Pro ověření obecnějšího použití výsledků pro tvorbu reklamních kampaní ve vyhledávání je využito kvalitativní metody expertního rozhovoru s odborníkem v oboru. This thesis deals with the issue of paid search ads. Search ads are explained in the context of the development of the Internet and search engines, the functioning of search engines and advertising systems in the Czech environment. The aim of this thesis is a practical demonstration of the creation of classic and product campaigns. Campaigns are created for specific e-commerce in advertising systems Google AdWords and Sklik. Subsequently they are processed and it is compiled a set of generally applicable rules for the proper and efficient creation of search campaigns. To verify broader use results is used qualitative methods of expert interview with an expert in PPC.
Keywords:
AdWords; analytika; e-commerce; e-shop; online marketing; PPC; ROI; SEM; Sklik; vyhledávání